2018. október 2., kedd

Figyelem!

Remélem még nem hagyott itt mindenki és vannak még hű könyvkérők. Én azt vettem észre, hogy a legtöbb könyvvel foglalkozó oldal eltűnt vagy véglegesen el lett távolítva. És ebből jött egy ötletem nekem is.
Nem, nem fogom én is törölni... ezt felejtsétek el, az oldal rengeteget jelent nekem és ahogy időm van foglalkozok is vele és a könyvbeszerzéssel valamint a könyvrendelésekkel.

Az ötletem pedig a következő: 
Régebben még az oldal létrehozása előtt volt egy fórum ahol már vagy kettő ha nem több évtizede lehetett könyvet kérni és akinek megvolt az elküldte az illető email címére.
Na ... és ....ebből indulnék ki én is. Lenne itt az oldalon egy olyan "fórum" szerű és az új vagy esetlegesen olyan könyveket amik nekem sincsenek meg azt egymás között lehetne küldeni. Persze ezzel magam ellen hívom a sorsot mert ez ahhoz fog vezetni, hogy egymástól fogjátok a könyveket kérni és nem tőlem, de bízom benne, hogy esetlegesen marad néhány hű könyvkérőm és boldoggá is teszlek titeket ezzel a fórum dologgal. Nekem mikor eszembe jutott ez, egyből kislányos örömmel kezdtem a munkálatokba bele...Igen ti még ezt a fület nem látjátok de hamarosan elkészül és elérhető lesz.
Addig is írjátok meg esetlegesen kommentben vagy emailben, hogy tetszik e az ötlet vagy nem, és én pedig sietek elkészíteni a fórumot, hogy használható legyen.
Kellemes további nézelődést az oldalon!
Köszönöm. 
  

10 megjegyzés:

  1. Szia csak ma találtam rád egy könyvkeresés közben,de sztem a forum jó ötlet,remélem elkészited😊

    VálaszTörlés
  2. Szia.Nagyon jó ötlet.Van egy rakás blog de letölteni csak kettőről lehet,ha pedig nekik nincs akkor sehonnan sem tudod beszerezni,hacsak nincs egy olyan barátod mint te magad.Köszi a lehetőséget.
    Remélem nem kell 1 hét után meghíbó erre az oldalra is.Szia

    VálaszTörlés
  3. Szia.

    Remek ötlet. Mondjuk már is össze teszem a kezem, hogy van ez az oldal. 😄👍

    Üdv
    Brukú

    VálaszTörlés
  4. SZIA!

    MÉG TELJESÍTESZ KÖNYVKÉRÉSEKET?

    KÖSZI!
    VERA

    VálaszTörlés
  5. Szia, lehet kérni még könyvet? Mert bár elég nagy "könyvtáram" van, még mindig találok könyveket, amiket még nem olvastam.
    Köszi!
    Bexi

    VálaszTörlés
  6. Szia! :) el tudnád küldeni Róbert Katalin: Szívből, színből, igazán c. könyvét? E-mail cím:maklari.gabi@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Kedves Book hunter!
    Most találtam az oldalára. Hogyan működik ez? Ha szükségem lenne egy könyvre a listából, hozzájuthatom Önön keresztül? Köszönöm válaszat: Makay Andrea (makayandrea67@gmail.com)

    VálaszTörlés
  8. kölcsönünk van, bármi legyen is nálunk, és készek vagyunk felajánlani bármilyen összeget, amit akar
    Kölcsönre van szüksége? Küldjön e-mailt a remy.credit111@gmail.com címre
    Szia hogy vagy ma ?? Sürgős kölcsönre van szüksége a következő 6-12 órára a REMY stressze és késése nélkül. A CREDIT ma minden problémáját megoldja. 2%-os kamatozású kölcsönöket adunk ki, minden típusú hitelt kínálunk gyors kiszolgálással, küld
    nekünk egy e-mailt a sürgős hiteleiről Írjon nekünk e-mailt, kölcsönt kapunk e-mailben {remy.credit111@gmail.com}
    kölcsön van neked.

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Szerintem is szuper ötlet ez a könyv fórum!
    Remélem megcsinálod!
    De én még akkor is hűséges maradok hozzád.

    VálaszTörlés

Üdvözöllek az Ł Könyvek Ł oldalon!
Kérlek tartsd be a könyvkérésre vonatkozó előírtakat.
Jó nézelődést a honlapon!