2016. február 13., szombat

Anita Gayn: Senkinek sem kellesz!

1. Senkinek sem kellesz! : 
Emily, a kissé különc lány kénytelen az apjához, és annak új családjához költözni. Nyolc évnyi távollét után beilleszkedni nem is olyan könnyű feladat számára, főleg, miután gyerekkori barátja, Matt mindent megtesz azért, hogy Emily ne érezhesse jól magát…

„– Szerettem volna bocsánatot kérni tőled.
– Tényleg? – kérdeztem kicsit hitetlenkedve. – Pontosan miért is?
Kinyitotta az ajtót.
– Ezért! – vágta rá, és egy hirtelen mozdulattal belökött a kis helyiségbe. Mire egyet pisloghattam volna, rám csapta az ajtót. Teljes sötétség borult rám. Rájöttem, milyen naiv hülye vagyok.
– Ez nem vicces, Matt! – Hallottam az ajtózár kattanását. – Engedj ki!
Gonosz nevetést hallatott. Nyeltem egyet, hogy elnyomjam a rám törő pánikot.
– Kérlek, Matt, engedj ki! – ismételtem. Nagyon nem bírom a sötét helyeket.
– Tegnap azt kérdezted, hogy mit akarok, igaz? – hallottam a hangját. – Most ott vagy, ahol akarom!”

2. Szükségem van rád! :
(Sajnos ennek a résznek nincs fülszövege, de gondoltam megpróbálkozom én vele, miután nagy rajongója vagyok a sorozatnak. És ugyan borítója sem volt, úgy gondoltam megérdemelne egyet, így készítettem neki.)

A Senkinek sem kellesz! c. könyvből már megismerhettük Emily-t és az ő történetét, ezúttal viszont bepillantást nyerhetünk Matt szemszögébe is. A bonyodalmak ott kezdődnek, ahol az előző könyvben véget értek.
Miután oly sok mindenen ment keresztül Emily és Matt, egy újabb próbatétel elé kell álljanak. Matt egy hatalmas baklövést követ el, ami miatt a nevelőszüleivel és a "mostohatestvéreivel" Hawaii-ra utazik Emily után. Matt nagy fájdalommal veszi tudomásul, hogy Emily immár egy másik fiút, Markot öleli.
Rengetegszer próbálkozik, hogy a hibáit helyre hozza, de Emily hajthatatlan. Matt kiszenvedve, ugyan de eléri a célját, amihez a jó barátok és a szeretőcsalád is sokat segít, így Emily és Matt végre rájöhetnek mit is éreznek egymás iránt...

„- Remélem most elégedett vagy magaddal! Nem gondoltam volna, hogy igaza lesz, és tényleg ekkora seggfej vagy!
Ezen felhúztam magam. Hogy jön ahhoz, hogy még ő vonjon kérdőre engem?
- A kis barátnőd, biztos nem mondta, hogy…
- Nem mondott semmit! – kiabált rám. – Ugyanis elment! Összepakolta a holmiját, és hazautazott!
Ez belém fagyasztotta a szavakat, így némán bámultam, ahogy Mike kiviharzik a szobából... ”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üdvözöllek az Ł Könyvek Ł oldalon!
Kérlek tartsd be a könyvkérésre vonatkozó előírtakat.
Jó nézelődést a honlapon!