2016. február 10., szerda

Köszönet nyilvánítás!

Elsősorban azt szeretném nektek megköszönni, hogy az oldal látogatottsága egyre jobban nő. Decemberben értük el az 5000 megtekintést, és már január végére pedig a 10'000 megtekintést. Hálás vagyok nektek, amiért ezt az oldalt választjátok könyvkérésre. Igyekszem , hogy az oldal a leghatékonyabb legyen.

Másodszor, egyre több levélben olvasom, hogy hallottatok - ismerőseitektől - az oldal létezéséről, és hogy ajánlották nektek. Ez nagyon jól esik, mert őszintén ilyenre nem is gondoltam. Jól esik, hogy tetszik nektek az oldal és ezt másoknak ajánljátok, ezért hihetetlenül hálás vagyok nektek.

Az emailek gyors válaszadásában pedig igyekszem sietni, ahogy időm engedi elszoktam küldeni a válasz maileket. Néhányszor pedig amikor egész biztos vagyok benne, hogy nem fogok tudni nektek könyveket küldeni, sajnos ki kell írnom, hogy az oldal néhány időpont között nem fogad emaileket. Ez pontosan azért van, mert valamilyen elfoglaltságom van, amiért pár napig nem tudok emaileket fogadni, de az is oda szoktam írni, hogy mikortól fogadok, és azaz időpont az amikor én is általában a válaszokat generálom. Onnantól kezdve bármelyik pillanatban megkaphatjátok a várt könyvet/ könyveket!

Még egyszer köszönöm a megtekintéseket és ajánlásokat.
The Book Hunter


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üdvözöllek az Ł Könyvek Ł oldalon!
Kérlek tartsd be a könyvkérésre vonatkozó előírtakat.
Jó nézelődést a honlapon!