2016. január 23., szombat

Figyelem, kérlek titeket olvassátok ezt el!

Figyelem, történt egy kis technikai malőr!!

Kérem azok "jelentkezzenek" email-ben, akik nem kaptak levelet tőlem (ugyanis most vettem észre, hogy spam levélre visszajött, hogy nem küldte el a leveleket) igazából 5 személyről van szó (köztük pár fremmail-es és egy citrommil-es) de persze nevet nem szeretnék kiírni. Viszont dátumot és kitakart email címet igen, így visszatudjátok nézni körülbelül mikor írtatok és, hogy kaptatok-e választ. 
Még régebben történt hasonló eset de akkor azt írta a levelező rendszer, hogy nem küldte el, de később kiderült mikor a személy jelentkezett, hogy megkapta még akkor. 
Nagyon sajnálom, eddig nem vettem észre őket. 

1) s******5@freemail.hu (a levelet 2015.12.26-án küldte) 
2) g*********a@freemial.hu (a levelet 2016.01.04-én küldte)
3) d*******2@citromail.hu (a levelet 2016.01. 12-én küldte)
4) r****7@freemail.hu (a levelet 2016.01.13-án küldte)
5) k******a@freemail.hu (a levelet 2016.01.15-én küldte)

Remélem mihamarabb jelentkeztek, és ha esetleg nem ment át a levél (akkor újra leírnátok mit kértetek), átküldeném nektek újból őket. 

Megértéseteket, és segítségeteket köszönöm! 
The Book Hunter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Üdvözöllek az Ł Könyvek Ł oldalon!
Kérlek tartsd be a könyvkérésre vonatkozó előírtakat.
Jó nézelődést a honlapon!